Logotipas

Logotipai

Logotipai

Logo 4 variantai

Logo 4 variantai

Sveiki,

šį savaitgalį pamėginau sukūrti logotipą pagal mūsų sugalvotas idėjas. Laukiu atsiliepimų ir kritikos 🙂

Reklama

14 Responses to Logotipas

  1. Arvydas N parašė:

    2 neblogas tik siulau pabandyt atkiras linijas pvz raidziu pastorint, o ta mousa pabandyk isimt visai

  2. Mantas parašė:

    Man patiko 4, 6, 13, 14 kažkaip 🙂 O šiaip, labai gražūs logotipai, man patinka. Tik va kaip su fontais, kai reikės pilno užrašo – dizaino studija? ^^

  3. 3pleX parašė:

    Fainas, siuolaikiskas toks. Thumbs up!

  4. pauliuspalevicius parašė:

    Džiaugiuosi, kad patiko. Įdėjau dar kelis variantus.

  5. Mantas parašė:

    Įdomi d1, d5 idėja. Taip nutysę pelė ir teptukas, manau, iš dalies ir atspindi mūsų dizaino studiją. Šaunūs logotipai ^^

  6. Arvydas N parašė:

    man tai kazkaip is tu visu labiausiai #a2 patinka, nes 1 logo turi gerai atrodyt nespalvotas, bet kaip jau sakiau siulyciau pabandyt kelias linijas paciam logotipe pastorint ir pn, pabandyt pazaist su tuom nes kazkaip toks biski statiskas atrodo, nuobodus

  7. 3pleX parašė:

    Turbut ne as vienas pastebejau augaliniu motyvu tuose variantuose. Bet apskritai, logotipai NUOSTABUS, jei butu mano valia, iskart isrinkciau studijai kuri nors. Saunuolis, Pauliau!

  8. pauliuspalevicius parašė:

    @Arvydas N: linijos antrame variante pastorintos. Pelė priglausta arčiau centro, ir ne tokia atsišniojus. Manau, kad pagrindinis logotipas neturetu buti sudarytas vien is linijų, o turėtų būti spalvotas. Beto Manto pasiulymas dėl pilno pavadinimo yra labai geras. Pirmas logotipas netinkamas dėl to, kad jame yra tik raidės DS ir nieko nežinančiam žmogui jos nieko nesakys apie tai, kokia čia organizacija ir kokia veikla užsiema.

    Kadangi prie ketvirto varianto perėjau palaipsniui, man kol kas jis atrodo geriausias ir man turtingiausias. Šiame variante, kaip 3pleX ir pastebėjo, yra augalo motyvas, kuris simbolizuoja mūsų augimą, naujų žinių siekimą, tobulėjimą. Pelė ir teptukas – tai du simboliai, arba pagrindiniai darbo įrankiai, atskiriantys kompiuterinį dizainą nuo tradicinio. Šie pagrindiniai simboliai (pelė ir teptukas) yra irankiai, kuriuos pasitelkę mes tobulėjame, kaip ir šaknys yra augalo pagrindas, nuo kurio jis gali toliau augti.

    Būtų įdomu sužinoti daugiau žmoniu nuomonių ir pastabų, bei dėkui už gerus atsiliepimus.

  9. Suzu parašė:

    Aš balsuočiau už #jc3 (ar #c5), nes jis toks paprastesnis, ne tiek perkautas, puikiai žiūrisi. Kiti perdaug primakaluoti ar spalvos nepatiko.

  10. Arvydas N parašė:

    na geriau perzvelges kazkaip ir man #c5 labiau patinka, su grayscale turetu gerai atrodyt ir sorry kad nepastebejau kad pele pritraukta arciau logo, greit primeciau, siaip papratesnis logo atrodo ir neblogai, ten tas su gele man tai kazkaip nelabai toks dviprasmiskas galbut 🙂

  11. pauliuspalevicius parašė:

    a atkrenta dėl to, kad yra tik DS raidės, b apskritai nesamonė, o kol kas tarp c ir d galvoju. Kur aprašiau tai buvo d variantas, o ne b varianas.

    Dėl spalvu tai kol kas tik kelis padariau kad susidaryt maždaug vaizdą kaip atrodytų spalvinis variantas.

  12. promstar parašė:

    Na aš galbūt pakomentuosiu tik c ir d variantus. C loge man užkliūna užrašas, kažkaip jis neįsilieja į logotipą ir atrodo šiek tiek pasimetęs. Taip pat gal norėtųsi didesnio formų kontrasto, kadangi visos linijos yra sąlyginai plonos ir panašaus storio, logotipas neužkabina žvilgsio į kažkurią vietą, o verčia akį klajoti po logotipą, ieškant akcento. D variante vyrauja susikertančios horizontalios ir vertikalios linijos, kurios kuria labai statišką vaizdą. Mes kaip jauna ir tobulėti siekianti bendruomenė turėtume “būti dinamiškesni”. Dėl to statiškumo galbūt iš dalies kalta ta lentelė, kurioje įrėmintas užrašas. Gal vertėtų pabandyti palikti tik storus užrašo kontūrus ar kaip nors kitaip tai spręsti. Dar vienas pasiūlymas būtų pamėginti nukelti žodį “studija” į kitą eilutę ir padaryti juo suglaustus, bet šiek tiek prasilenkiančius (tai turėtų suteikti dinamiškumo).

    Na tai tokie mano pamąstymai… Logotipai man atrodo gražūs, didelis pliusas, kad juose esantys simboliai puikiai reprezentuoja mus ir mūsų veiklą. Gerai padirbėta! 😉

  13. reipasa parašė:

    o man į akį vos pamačius labiausiai krito b3…

  14. nox parašė:

    Visi labai gražūs… Beje, ir man reikės jau mąstyt apie logo savo blog’ui…reikėtų, tik kad va vis neprisiruošiu…

Parašykite komentarą

